آیین نامه گارانتی محصولات شرکت کرمان باتری

مشتریان عزیز و نمایندگان گرامی! لطفا آیین نامه گارانتی محصولات شرکت کرمان باتری ارگ با دقت مطالعه فرموده در صورت وجود ابهام از طریق راه های ارتباطی با واحد خدمات فروش در ارتباط باشید:

  1. مدت زمان گارانتی محصولات گروه صنعتی کرمان باتری، برای خودروهای سواری (شامل کلیه محصولات از ۵۰ تا ۷۴ آمپر) از زمان تولید، ۱۵ ماه است.
  2. گارانتی باتری های مناطق گرمسیری، از زمان فعالسازی، ۱۲ ماه است. (باتری های مناطق گرمسیری از طریق اطلاعات موجود در سامانه مشتریان به نشانی https://sp24.ir و یا پورتال اختصاصی نمایندگان قابل شناسایی است.)
  3. زمان مجاز برای فعالسازی گارانتی، برای کلیه محصولات شرکت کرمان باتری تا ۴ ماه بعد از تاریخ تولید خواهد بود. تاریخ تولید باتری توسط برچسب مخصوص بر روی محصول نصب شده است.
  4. زمان مجاز فعالسازی برای باتری های مناطق گرمسیری ۳ ماه (۹۰ روز) است.
  5. مدت زمان گارانتی محصولات ۹۰ آمپر و بالاتر، ۱۰ ماه از زمان فعالسازی گارانتی خواهد بود. زمان مجاز فعالسازی برای این محصولات، ۲ ماه است.
  6. کلیه محصولات پاورسل شرکت کرمان باتری مشمول گارانتی با شرایط فوق خواهد بود. بدیهی است گارانتی محصولات مگاسل بر روی برگ راهنمای داخل جعبه مشخص شده است.
 
مشتری گرامی!

در صورت عدم فعالسازی گارانتی محصول در زمان مجاز، امکان استفاده از خدمات گارانتی وجود ندارد! ضمنا پیامک فعالسازی گارانتی الزاما «توسط مشتری» و با شماره تلفن همراه ایشان ارسال می شود.

 
توجه داشته باشید که

استفاده از محصولات گروه صنعتی کرمان باتری، به منزله مطالعه و پذیرفتن همه بندهای آیین نامه گارانتی محصولات این شرکت است. تلفن واحد ارتباط با مشتریان شرکت کرمان باتری عبارت است از ۶۲۸ ۸۶ ۳۳۳ – ۰۳۴ .

 

نمایندگان و مشتریان گرامی می توانند در ساعت اداری (از ساعت 8 صبح لغایت ۱۴) برای طرح کلیه مسایل گارانتی شامل رهگیری، فعالسازی، جایگزینی و ارسال محصولات با این خط در تماس باشند. شماره تلفن ۰۶۷۷ ۳۴۷ ۰۹۳۰ (خط خاموش) در پیام رسان های تلگرام و واتساپ آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات، شکایات و نظرات مشتریان گرامی و فروشندگان عزیز است. ارسال اسناد و مدارک گارانتی از طریق همین شماره قابل انجام است.

نحوه فعالسازی گارانتی

قابل توجه مشتریان و نمایندگان گرامی

فعالسازی گارانتی محصولات  توسط مشتری و نمایندگان شرکت امکان پذیر است:

1- توسط مشتری: ارسال پیامکی حاوی سریال گارانتی به سرشماره پیامکی  10003707 و یا سامانه مشتریان شرکت

2- توسط نماینده و با شماره تلفن مشتری از طریق پورتال نمایندگان 

نحوه استعلام گارانتی

برای استعلام گارانتی محصولات، از دو روش می توانید اقدام فرمایید:

1- ارسال پیامک با فرمت “ستاره 2 ستاره سریال گارانتی محصول مربع” توسط مالک باتری یا نماینده به سر شماره پیامکی شرکت کرمان باتری  10003707 به شکل زیر:

*2*NPC11KB2345678#

2- از طریق ثبت نام در سامانه مشتریان شرکت کرمان باتری ارگ و عضویت در باشگاه مشتریان

تعویض باتری جایگزین

نمایندگان و عاملین فروش محترم توجه داشته باشند که در زمان جایگزینی محصول، حتما می بایست تعویض باتری را ثبت نمایند. این کار از دو روش قابل انجام است. اول از طریق پورتال نمایندگان، دوم ارسال پیامکی حاوی ستاره، سریال باتری معیوب، ستاره سریال باتری جایگزین، مربع به شکل زیر به سرشماره پیامکی ۱۰۰۰۳۷۰۷ . در پیامک زیر، سریال باتری معیوب عبارت است از NPC11KB1234567 و سریال باتری جایگزین عبارت است از NPC11KB2345678

*NPC11KB1234567*NPC11KB2345678#

ثبت تعویض باتری، الزاما توسط نماینده یا عامل فروش انجام می شود. لازم به ذکر است از زمان تعویض باتری، یک ماه زمان برای ارسال آن به کارخانه وجود دارد. ضمنا گارانتی محصولاتی که بعد از این زمان ارسال شود مورد پذیرش نخواهد بود.